سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمرانیها میدانهاى مسابقت مردان است . [نهج البلاغه]
خلوت عشاق
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سلام عاشق

سلام عاشق،سلام منتظر ،سلام چشم به راه...روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم...باز هم هفته ای دیگر و انتظاری سخت اما

دلنشین ...خدایا پس کی خواهد آمد؟آن یار زیبارو ،آن نگار دلربا،آن منجی هدایتگر و آن گل نرگس ...یوسف فاطمه را می گویم...جان همه ی منتظران به قربان یک گوشه ی چشم مولا...

نگاهت را چو مستان مست خواهم              سر گیسوی تو در دست خواهم

مگو از نامرادی های دوران                        که عشقت را به هر چه هست خواهم

بدرود و هزاران درود ای همدل...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نوشین فلاح اسکندرپور ( دوشنبه 87/8/6 :: ساعت 8:20 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خزان دل
گل نرگس
حدیث امام و عالم
سلام عاشق
درد دلی با تو...
سفر عشق
خلوت عشق
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 12536
» درباره من

خلوت عشاق
مدیر وبلاگ : نوشین فلاح اسکندرپور[13]
نویسندگان وبلاگ :
سید محمد سادات کیایى (@)[2]


من فردی موفق در زندگی شخصی،خانوادگی و شغلی و اجتماعی میباشم و دوست دارم تجربیاتم را در اختیار همه ی نوجوانان و جوانان و حتی هم سن و سال های خودم بگذارم...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شعر[2] . امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف .
» آرشیو مطالب
وبلاگ

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب