سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]
خلوت عشاق
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» درد دلی با تو...

سلام...سلامی از اعماق اقیانوس بیکران قلبم به شما که دریایی هستید و امواج سهمگین حوادث هرگز ساحل آرام روحتان را

دستخوش ناملایمات نمیکند...امشب سخت دلشکسته ام...حتی همنشینی با شما از دلگیریم نمیکاهد...نمیدانم غمم را با چه

واژه هایی باز گو کنم...امان از این روزگار بی مروت...یا بن الحسن...مولای من...من میدوم...تو میروی...

من تشنه ی دیدار توام یا مهدی

نادیده خریدار توام یا مهدی

لطفی کن و از ساغر خود جامی ده

امروز که می خوار توام یا مهدی

راز دار شب...

صدای گامهایت را شنیدم من شنیدم من

نوای آشنایت را ز جان و دل خریدم من

دلم دریا شدو دادم به دستت یار زیبا رو

ندانستم تو بیماری و دردت را کشیدم من

نگاهم خیره مانده بر در دولت سرای تو

صفایت را بنازم جان صفایت را ندیدم من

گهی گریان گهی نالان گهی افتاده و خیزان

نمیدانم کجایم کجایم جامه را از تن دریدم من

تو عاشق پیشه ام کردی و دادی دست پیر دهر

ز گیتی زهر غم خوردم ولی یاری ندیدم من

تمنا میکنم امشب ز تو ای راز دار شب

که رسوایم مکن در شهر چون رازم دریدم من

فلک آرامتر باش و سکوتم را مگیر از من

چو امشب از نگار دلربایم جرعه های می چشیدم من



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نوشین فلاح اسکندرپور ( چهارشنبه 87/7/24 :: ساعت 8:31 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خزان دل
گل نرگس
حدیث امام و عالم
سلام عاشق
درد دلی با تو...
سفر عشق
خلوت عشق
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 12534
» درباره من

خلوت عشاق
مدیر وبلاگ : نوشین فلاح اسکندرپور[13]
نویسندگان وبلاگ :
سید محمد سادات کیایى (@)[2]


من فردی موفق در زندگی شخصی،خانوادگی و شغلی و اجتماعی میباشم و دوست دارم تجربیاتم را در اختیار همه ی نوجوانان و جوانان و حتی هم سن و سال های خودم بگذارم...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شعر[2] . امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف .
» آرشیو مطالب
وبلاگ

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب