سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن درمان بزرگترین درد هست : درد کفر و نفاق و گمراهی وسرگشتگی [امام علی علیه السلام]
خلوت عشاق
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سفر عشق

دست در دست تو ای عشق سفر خواهم کرد

هیمه ی جان ز غمت سوخته تر خواهم کرد

شب یلدایی هجران تو را ای گل ناز

با هم آغوشی یاد تو سحر خواهم کرد

شمع خاموش نگاه نگران را ای دوست

با شرار نگهت شمس و قمر خواهم کرد

به امیدی که بیایم به سر کویت باز

ز گذر گاه فراق تو گذر خواهم کرد

ای بهار دل من گر بوزد باد خزان

به هوا خواهی تو سینه سپر خواهم کرد

در دم مرگ به عشق تو عزیز دل من

پیک بیرحم اجل دست بسر خواهم کرد

عاقبت در گذر از جاده ی سبز زمان

دست در دست تو ای عشق سفر خواهم کرد



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نوشین فلاح اسکندرپور ( چهارشنبه 87/7/24 :: ساعت 7:43 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خزان دل
گل نرگس
حدیث امام و عالم
سلام عاشق
درد دلی با تو...
سفر عشق
خلوت عشق
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 12519
» درباره من

خلوت عشاق
مدیر وبلاگ : نوشین فلاح اسکندرپور[13]
نویسندگان وبلاگ :
سید محمد سادات کیایى (@)[2]


من فردی موفق در زندگی شخصی،خانوادگی و شغلی و اجتماعی میباشم و دوست دارم تجربیاتم را در اختیار همه ی نوجوانان و جوانان و حتی هم سن و سال های خودم بگذارم...

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شعر[2] . امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف .
» آرشیو مطالب
وبلاگ

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب